تکنولوژی23

تکنولوژی23

تکنولوژی23

تکنولوژی23

آموزش قرار دادن لینک در استوری

آیا می‌خواهید بازدیدکننده‌های بیشتری را از اینستاگرام به وب‌سایت خویش روانه کنید؟ همانطور که می‌دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط فرمان قرار دادن یک لینک در متن بیو اینستاگرام را دارید. با این حال، الان می‌توانید با افزودن لینک به استوری اینستاگرام، مخاطبان را به وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خود هدایت کنید.


این ویژگی، رخداد بزرگواری است زیرا برای بسیاری از افراد، این نخستین باری است که می‌توانند لینکی به جز لینک موجود در سرنوشت Bio اینستاگرام، در پروفایل خویش اضافه کنند. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام پیشه بسیار راحتی است. در این نوشتار منظور داریم به شما تعلیم دهیم که چگونه می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام خویش لینک اضافه کنید و فالوورهای خود را به وب‌سایت خویش یا دیگران منتقل کنید.


چه کسانی می توانند در استوری اینستاگرام لینک بگذارند؟

همانند بسیاری از ویژگی‌های بازرگانی در اینستاگرام، لینک‌های موجود در استوری نیز در نخست برای حساب‌های کاربری تایید شده (آن تقسیم از اکانت‌هایی که تیک آبی دارند) پرکار شد. با این حال، در ماه مِی سال 2017، اینستاگرام این امکان را گستره بخشید و در برگزیدن دیگر حساب‌های کاربری نیز پیمان داد. لینک‌های قابل کلیک، هم الان برای حساب‌های کاربریِ بازرگانی (Business Accounts) که حداقل دارای 10 هزار فالوور هستند، در دسترس است.


همچنین، به نظر نمی‌رسد که محدودیت جغرافیایی خاصی در باره لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام وجود داشته باشد. از آنجایی که این مشخصۀ اینستاگرام در حال کاربرد و نامی شدن است، این امید وجود دارد که اینستاگرام آن را برای کاربرهای بیشتری فعال کند.



به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟

با ثبت اسم در ربات اینستاگرام، راحتی می‌توانید هزاران فالوور واقعی و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.

ثبت نام و گرفتن 100 فالوور رایگان

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

افزودن لینک به استوری اینستاگرام خیلی خیلی خیلی ساده است! اگر اکانت اینستاگرامِ بازرگانی با بیش از 10 هزار فالوور دارید می‌توانید از این امکان استفاده کنید. برای اتمام اینکار باید مراحل پایین را طی کنید:


۱- استوری اینستاگرام خود را آغاز کنید

شما می‌توانید از راه اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری خویش عکس و ویدیو بگیرید یا با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری از عکس‌هایی که در بیست‌وچهار ساعت ماضی گرفته‌اید، استفاده کنید. اگر روش کار کردن با استوری اینستاگرام را نمی‌دانید، توصیه می‌کنم کران مقاله استوری اینستاگرام، بازاریابی به سبک امروزین را مطالعه کنید.


پس از آنکه تصویر یا ویدیوی باره عقیده خویش را تعبیه کردید، در رأس صفحه آیکون لینکی وجود خواهد داشت که باید آن را برگزیدن کنید.


برای اضافه کردن لینک به استوری باید بر روی آیکون زنجیر ضربه بزنید.

برای افزودن لینک در استوری باید بر روی آیکون لینک ضربه بزنید.


رپورتاژ آگهی چگونه رتبه گوگل سایت شما را متحول می‌کند؟حتما بخوانید: رپورتاژ اعلان چگونه رتبه گوگل سایت شما را متحول می‌کند؟

۲- لینک را به استوری اینستاگرام اضافه کنید

پس از فشردن آیکون لینک در رأس صفحه، به صفحه‌ای همانند به صفحه زیر منتقل خواهید شد. با انجام این کار، پنجره‌ی جدیدی بر روی صفحه‌ی شما مفتوح می‌شود. در این صفحه می‌توانید آدرس صفحه باره نظر خود را وارد کنید. آدرس کامل لینک مقصد را تایپ کنید و بعد روی گزینه‌ی تائید سبزرنگ (در گوشی‌های اندروید) و یا سپریدن شد (در iOS) کلیک کنید لغایت لینک اندوخته شود.


زمانی که کامیاب شدید آدرس اینترنتی موردنظر را به استوری اینستاگرامت‌ان متصل کنید، آیکون رشته در رأس استوری‌تان نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که استوری در بر گیرنده یک لینک است. هر مشخصه‌ی موردنظر دیگری که می‌خواهید مانند نوشته، استیکر و فیلتر را به استوری خویش اضافه کنید و آن را همانند سایر استوری‌ها در صفحه‌ی پروفایل خویش بارگذاری کنید.


لینک صفحه مقصد را در فیلد مربوط در استوری قرار دهید

لینک صفحه مقصد را در فیلد باره عقیده پیمان دهید.


۳- به استوری خود Call To Action اضافه کنید

آخرین مورد (و شاید مهم‌ترین مورد!) این است که اگر واقعاً می‌خواهید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را  به سمت وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا تارنگار خود هدایت کنید، لازم است که در مورد آن با فالوورهایتان گفتگو کنید. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام به‌تنهایی دلیلی کافی برای کلیک کردن روی آن و رفتن به وب‌سایت شما نیست!


شاید علت اصلی این است که دکمه‌ی لینک، چندان روشن و مشخص نیست. به همین علت، کران به فالوورهای خود تعلیم دهید که چگونه با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری، می‌توانند به توضیحات اکثریت دست پیدا کنند. همچنین، مهم است به کاربرانتان بگویید که آن‌ها را به جای یک وب‌سایت عمومی، دقیقاً به چه صفحه‌ یا پست وبلاگی منتقل خواهید کرد.


در پایین مثال فوق‌العاده‌ای از صفحه بارک باکس می‌آید که به فالوورهای خود می‌گوید چگونه می‌توانند با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری به یک فروشگاه اینترنتی منتقل می‌شوند و مستقیماً به محصول موردنظرشان خواهند رسید:


مردم را تشویق کنید الی لینک در استوری شما را نگریستن کنند.

مردم را دلگرمی کنید تا لینک در استوری شما را تماشا کنند.


من به شدت رهنمود می‌کنم که طریق دستیابی به لینک در استوری‌های خود را به فالوورهای خود آموزش دهید. این دستورکار می‌تواند دربرگیرنده عبارت "برای توضیحات اغلب صفحه را بالا بکشید" یا "گزینه‌ی اغلب ببینید را فشار دهید الی وب‌سایت ما را ببینید" باشد.


تحقیق کلمات کلیدیحتما بخوانید: تحقیق واژه ها کلیدی


برند شما در شبکه های اجتماعی چقدر محبوبیت دارد؟

ما از برگزیدن بهترین شبکه‌های اجتماعی، الی چیدن راهبرد و افزایش محبوبیت همراه شما هستیم.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی021-63404داخلی 3

فالوورهای شما لینک استوری تان را چگونه می بینند؟

زمانی که کاربران گرد از استوری‌های لینک‌دار شما را در اینستاگرام تماشا می‌کند، دکمه‌ی "بیشتر ببینید" یا همان "See More در استوری اینستاگرام" را در زیر صفحه خواهد دید.


See More در استوری اینستاگرام

سایت زومیت نیز با قراردادن لینک در استوری کاربران را به احضار جدیدترین مطالبش ترغیب می‌کند.


درست است که گزینه‌ی "بیشتر ببینید" کاملاً واضح است، اما این امکان وجود دارد که بعضی از کاربران (به‌خصوص اگر دنبال این گزینه نباشند) متوجه آن نشوند. افرادی که کمتر از اینستاگرام بهره‌گیری می‌کنند ممکن است حتی ندانند که چنین گزینه‌ای هستی دارد. به همین دلیل، اهمیت زیادی در قرار دادن دستورالعمل و توضیح لینک‌های استوری (همانطور که در بالا به آن اشاره شد) وجود دارد.


روش‌های استفاده از امکان لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام

از آنجایی که اضافه کردن لینک، فقط در استوری‌های اینستاگرام وجود دارد، شدنی است صاحبان کسب‌و‌کارها بخواهند در هر استوری اینستاگرام خود یک لینک اضافه کنند.


با پروا به شمار کل پست‌های موجود در استوری‌تان، باید یک یا دو استوری حاوی لینک‌ باشند. برای نمونه اگر استوری شما شامل سه یا چهار پُست پشتِ سرِ هم است، تنها یکتا از آن‌ها باید در بر گیرنده لینک باشد. اگر استوری شما در بر گیرنده شش لغایت هشت پست باشد، می‌توانید به دوتا از استوری‌های خود لینک اضافه کنید.


همچنین، توجه داشته باشید که همه‌ی گروه‌های استوری احتیاج به لینک ندارند. به‌عنوان یک بازاریاب، باید مطمئن شوید که اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، ارزش محتوای‌تان را دو چندان می‌کند. به این ترتیب، کاربران با کلیک کردن بر روی این لینک‌ها با مطالب مفیدی روبرو خواهند بود.


در پیوستگی چند شیوه خلاق برای اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. این روش‌ها هم به نفع کسب‌و‌کار شما خواهند بود و هم برای مشتریان جذابیت دارند:


ترافیک پست‌های وبلاگ خود را افزایش دهید

با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام شدامد سایت خود را افزایش دهید

با پیمان دادن لینک در استوری اینستاگرام شدامد سایت خویش را افزایش دهید


اگر صاحب یک وبلاگ هستید، مسلماً می‌دانید که به اشتراک‌گذاری زیاد پُست‌های جدید وبلاگ از اهمیت بسیاری برخوردار است. با هستی قابلیت افزودن لینک به استوری اینستاگرام نه‌ تنها می‌توانید فالوورهایتان را از پُست جدید تارنگار خویش باخبر کنید، بلکه می‌توانید مستقیماً آن‌ها را به این پست جدید منتقل کنید.


استوری‌های آموزشی‌تان را کامل کنید

اگر از استوری‌های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی خویش کاربرد می‌کنید می‌توانید لینکی از وب‌سایت خویش را برای دستورکار کامل در پسینیان استوری خویش پیمان دهید.


برای مثال، اگر دستور پُخت غذایی را با فالوورهای خویش به اشتراک می‌گذارید، نخستین پست استوری باید تصویری از غذای پخته‌شده باشد. پُست‌های بعدی می‌توانند نشان‌دهنده‌ی صحنه‌هایی از روند آماده‌سازی غذا باشند و پسینیان پُست نیز می‌تواند ظرف خوراک و لینکی باشد که با کشیدن صفحه به سمت بالا، بیننده‌ها را به دستور غذایی کامل در وب‌سایت شما ارشاد می‌کند.


از محتوای اختصاصی خود پرده‌برداری کنید

در استوری اینستاگرام خویش به محتوای اختصاصی‌تان لینک دهید

در استوری اینستاگرام خویش به محتوای اختصاصی‌تان لینک دهید


روشی خلاق برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام، مشتاق کردنِ فالوورها توسط چیزی است که رغبت دارند درباره آن بیشتر بدانند. زَک کینگ (که احتمالاً او را با جلوه‌های گزیده تر منحصربفرد ویدیوهایش می‌شناسید) در اینستاگرام خود یک استوری برای اعلام برندهگان یک مسابقه قرار داد، اما بیننده‌ها می‌بایست صفحه‌ی استوری را بالا می‌کشیدند تا بتوانند فهرست برنده‌ها را در وب‌سایت او مشاهده کنند.

آموزش قرار دادن لینک در استوری

اگر شما هم می‌خواهید کاربران اینستاگرام‌تان را به وب‌سایت خویش منتقل کنید از حقه‌هایی همانند کاری که زَک کرده بود، استفاده کنید لغایت بیننده‌های خویش را به دیدار از وب‌سایت‌تان برای رویت چیزی که موردعلاقه‌شان است، تشویق کنید. این طریق نیز در آشکارسازی اطلاعات انحصاری، نشانه دادن محصولات و پروژه‌های جدید و همچنین، اشتباهات خنده‌دار در یک فیلم‌برداری جدید نیز خوب عمل می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد